På Espresso house

Postat: 2010-01-27 - Kl: 19:43:29 - Kategori: Henrietta - Kommentera


igår innan bion så softade jag och Lina på Espresso house ett litet tag. Där satt några killar o tjejer och snackade om bloggar & självklart sitter man ju och lyssnar för man inte kan låta bli. Efter ett tag börjar en utav killarna snacka med mig och Lina, han frågar om vi ville sätta oss vid dom eller han tyckte att vi kunde göra det, men det verkade lite sådär lame så vi struntade i det, sedan frågade han oss om vi läste någon speciell blogg, jag svarade då att jag läste Kissie's blogg.

Killen sa då till sina kompisar, ja där ser ni! hon läser också den,.. sedan vända han på huvudet till oss och sa, " ja du ser ut som en sån liten kissie,"...

jag tittade på honom som om att han vore bäng i skallen & då sa han "lite gör du, men du är en mycket fräschare variant", lite smått gulligt, men ack nej! jag är inte lik Kissie, inte det minsta och det var inte det jag ville få fram iheller. nåja.

Postat av: Danielle Hansevall

Urfin blogg! Har en fråga bara..: Hur får du bilderna på bakgrunden sådär? Asså dom stannar liksom kvar, trots att man scrollar ner. Och hur lyckas du få bara två såna bilder, asså om man laddar upp en bakgrund med en sån bild så blir det typ tusen. Hur gör man?

2010-01-27 @ 20:35:15
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/
Postat av: amalia

Cool blogg tjejen

2010-01-27 @ 20:35:44
URL: http://amaliavs.blogg.se/
Postat av: josse .

diggar headern (y)

2010-01-27 @ 20:47:58
URL: http://josefinejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: