Mogen pappa man har

Postat: 2010-01-19 - Kl: 22:18:47 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Jag måste bara berätta en snabb sak, jo. Ni vet mina engelska verb jag hade i läxa. Pappa skulle då hjälpa mig att skriva översättning på de verbglosor som det inte stog någon översättning på. Han skrev ner alla och sedan gav han tillbaka pappret till mig och sa att jag skulle gå upp och öva.

Någon timme senare kommer pappa in på mitt rum och fråga om jag tränat på glosorna som han skrev. Jag svarade lite förvirrat ja på den frågan och sedan sa han gjorde du verkligen det? jag bara jaa!!!. Då skrattar min söta pappa och säger, men de två sista hittade jag bara på. HAHAH. vilken mogen pappa man har. Kolla nu bara vilka två stycken han hade "hittat på"...


Postat av: Anonym

Jävligt svåra glosor där ändå .

2010-01-20 @ 16:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: