Mardröm

Postat: 2010-01-24 - Kl: 12:12:36 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Inatt vaknade lilla jag helt kallsvettig med tårar i ögonen och på kinderna. Jag var livrädd och skit ledsen pga min fruktansvärda mardröm som var så otroligt verklig inatt. Jag minns inte så mycket mer än att det var något om att min storasyster hade fått cancer. Hon hade någon cancer i halsen som var omöjligt att bota ifall man inte upptäckt den tidigt. I min systers fall var det redan försent och hon skulle dö inom 3 veckor.  och jag vaknade när min farmor sa "detta är det sista veckorna med cornelia" . hahha, inte konstigt ändå men den var jätte verklig och jag vaknade när jag grät som fan i sömnen.

jag gillar inte såna drömmar, helt skumma ju.
Ni får en bild på min stackars syster efter som jag trots allt älskar henne.


Postat av: nermina

du är nte den ända som hatar såna drömmar ^^

2010-01-24 @ 13:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: