litet förkrök sedan Retro.

Postat: 2010-01-16 - Kl: 12:12:10 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Igår så blev det dålig update pga att jag hade mycket att fixa. Hade trots allt en skit rolig kväll och ingen kommer kunna ana vad som hände, det bästa är att jag mår sjukt bra idag och ska nog iväg igen ikväll! Igår var det först förkrök hemma hos ted med många människor jag inte träffat på väldigt länge. Sedan träffade jag mycket nytt folk och jag hade det bra som fan. Bilder kommer in under dagen och jag måste tacka er alla för en väldigt roligt kväll!

Sen nu något helt annat. Svaren till er på frågestunden kommer in underdagen får jag hoppas. Spelade in en video igår där jag svarade på dem men den är inte helt okej så gör nog en ny senare idag! Ni ska få svaren, det lovar jag.

Postat av: D.B Junior At FB

Naajs blogg ! måste va Skånes snyggaste brud också ? :)

2010-01-16 @ 22:29:30
URL: http://comptondb.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: