Klar för idag

Postat: 2010-01-24 - Kl: 18:16:24 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Mamma och jag har målat färdigt för idag nu, Så nu ska mamma göra minipizza och jag ska se glad ut, kanske snacka lite skype och lyssna lite på någon bra låt. Sedan blir det nog till att kolla på en asbra film och sedan somna in. Ska upp 6 imorgon som vanligt. Dom som känner mig vet hur mitt morgon humör är. Tänk er då en henrietta klockan 6 på morgonen gå upp och duscha. Inte helt okej men som tur är piggnar jag till rätt så snabbt!





Postat av: lina

ditt morgonhumör på morgonen på helgerna? XD du är ju alltid pigg satan och väcker en med dina jäädrans ideér :D ellero kaj, inte alltid. men ibland HAHA<3

2010-01-24 @ 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: