killen på tåget

Postat: 2010-01-05 - Kl: 01:26:07 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Nu ska jag babbla på lite om min perstorps resa igen, men detta var lite små kul. När jag och elli kommit på tåget till persorp så ser vi måns öppna ögonen efter en liten tupplur. Vi sätter oss bredvid honom och han frågar lite tyst

måns-Var är vi?
elli&jag- åstorp?
Måns-okej, hejdå!


måns reser sig upp och går mot en utgång på tåget. Dörrarna stängs och tåget åker vidare mot perstorp..
Måns ger oss en uppspärrad blick och går sedan tillbaka till oss och sätter sig. Han hade missat att gå av. Så vi snackade lite med min lilla klumpeduns till bästis och sedan fick han hoppa av i klippan istället. men inte nog med det. Medans lille Måns satt och sällskapade oss så hade några killar typ kollat in mig eller vad man ska kalla det. Så en utav killarna som satt en bit ifrån mig,elli och måns vinkade till mig, blinkade med ögat och gjorde slängkyssar. Jag började undra om killen var allmänt störd...sedan började killen närma sig och satte sig nästan bredvid oss efter att måns hoppat av...Jag tänker ytterligare en ny tanke "han måste vara utvecklingsstörd eller något.." Sedan kollar han på mig och frågar "kan man få ditt nr" då undrade jag vad han skulle ha det till. Så sa han vet inte du är skit söt.

Så ja, nu har en random snubbe mitt nr och det är väl ganska kul ändå!


Måns och jag på bilden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: