inte okej!

Postat: 2010-01-29 - Kl: 08:37:46 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Jag gillar verkligen inte det nya här på blogg.se . Det ser inte riktigt klokt ut och det är absolut inte snyggt! Är det något som ska ändras så är de snyggare design. Designen här på blogg.se är väldigt tråkig och det blir ju inte bättre av att dom förstör det genom att skriva dit "senaste händelser" eller vad där står. Jag gillar det inte, hoppas bara på att det inte ska se ut såhär och att dom håller på att fixa den. Sen måste jag verkligen dissa detta med, jo. Blogg.se ska alltid lagga och sega när man är inne. Gillar det inte, gillar det inte alls.

Sitter btw och har media nu, satan vad kallt det är i klassrummet. Känns som om att jag sitter i en iglo.

Postat av: jc

jag hatar också hur de har gjort om de när man kommer in på översikten.

(lol kom in på din blogg genom bdb.. och har inget att göra.)

2010-02-02 @ 16:42:40
URL: http://worldoftwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: