Hur ofta solar jag?

Postat: 2010-01-02 - Kl: 21:23:26 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Jag solar aaaaaaaaaldrig typ. Senast jag solade var om man inte räknar med nu innan nyår då, så var de senast i våras typ. Jag är ingen mästersolare men solade två gånger innan nyår :) så där fick du ditt svar elin!

Nu är jag förresten hemma ifrån bion, den var helt klart bra! jag vill bli en avatar. Men innan jag blir det så måste jag erkänna en sak, jag kom på mig själv att jag var totalinne i filmen, satt med öppen mun och spände mig. typ som om det var jag som fightades osv. skitlöjligt. förstår inte varför jag håller på sånt!



Postat av: eelinhansson

tack så mycket hetta! :D heh men du är ju så brun :(

2010-01-02 @ 22:17:21
URL: http://elinfredrikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: