hur min drömkille ser ut? hm..

Postat: 2010-01-23 - Kl: 00:46:35 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Jag har fått frågan av många hur min dröm kille ser ut. Jag vet inte riktigt. Alla som känner mig vet att nästan alla mina pojkvänner sett likadana ut. Jag älskar brunetter med fina ögon. Jag älskar när killen klär sig fint, i snygga för det mesta dyra kläder, Jag älskar när killen luktar gott både i håret och på kroppen och så är det ett jätte stort plus om killen fixar frisyren, vem vill vara tillsammans med någon som har pottfrilla? inte jag.

Han ska inte hålla på med en jävla massa brudar som söker uppmärksamhet hos honom, det kvittar om tjejen nu är snyggast i skåne eller vad som. Han ska inte hålla på med andra. Självklart får han ha tjejkompisar men inte såna överdrivna som ska pussa och krama honom som kompis hela tiden. Jag älskar killar som har humor och tänker på annat än sex och datorspel.

Vem vet, du kanske är min prins ;)



Postat av: ebba. ♥

jag kan vara din prins!<3 HAHAHAHAHA!

JAG ÄR DEN KVINNLIGA FORMEN AV PRINS!

2010-01-23 @ 01:02:34
URL: http://navel.blogg.se/
Postat av: ...............

Jag är din prins! Men du sket i mig ;( <3

2010-01-24 @ 10:42:59
Postat av: ..punkten....

Jag är din prins! men du såg det inte :( <3

2010-01-24 @ 10:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: