Hiss och Diss

Postat: 2010-01-28 - Kl: 23:10:55 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Det finns något som jag avskyr när det gäller vinterskor, det är dom där äckliga håriga modellerna som jag kallar för "buffel skor", det ser ut som om att någon slaktat en mammut och sedan tillverkat överdrivna skor. Skit fula är dom och väldigt väldigt störiga.

 

Jag dissar människor som smsar och vägrar säga vem dom är och påstår att dom är någon form av en hemlig beundrare..hm...





Jag dissar att vi som har studiebidrag får pengar sist i månaden och dessutom alldeles för lite. Vem i hela världen klarar sig på 1050 på en hel månad? sinnes sjukt snåla är dom i sverige. usch!



Jag hissar först och främst goda och glada skratt när man är övertrött. Älskar att man blir sådär konstig i kroppen och bara skrattar åt precis allting som knappt är roligt. Det är nog det jag hissar högt!


Jag hissar programet VODDLER eftersom att jag fick en invite idag nämligen!




Något jag även vill hissa är när man vaknar mitt i natten och ska kolla klockan och kan tänka "fan vad skönt, det är 3 timmar tills jag ska gå upp, då kan jag sova vidare" sen så somnar man in igen. Det är fan skönaste som finns..







Postat av: jennifor

Jag älskar verkligen din Blogg!

- sjukt härlig att läsa!=)

2010-01-29 @ 00:31:07
URL: http://jennif0rloneryd.blogg.se/
Postat av: jennifor

Jga älskar verkligen din blogg!

- Sjukt härlig att läsa !=)

2010-01-29 @ 00:31:58
URL: http://jennif0rloneryd.blogg.se/
Postat av: Hanna (playgirl)

Jag tycker att du är bortskämd om du verkligen tycker att Sverige är snåla som ger en hela 1050kr i månaden för att man pluggar (som dessutom bara det att man pluggar kostar staten asmycket pengar, tänk bara på att du faktiskt fått en dator?!). JAG har 3680kr i månaden och för det ska jag betala: mat, el, internet, nöjen (cigg, fest, fika osv.), dom buss/tågresorna som mitt busskort INTE stödjer (OBS, DU FÅR ETT BUSSKORT UTÖVER DOM 1050 OCKSÅ!!!), kläder osv,osv. Du ska verkligen inte klaga. När månaden är slut har jag fan inte ett rött öre kvar om jag faktiskt unnat mig att festa en helg och kanske fika max 5 ggr då vill säga. Dessutom är studiebidraget till för att du ska använda dom till saker du behöver för studierna, inte för kläder och fest, det ska dina föräldrar egentligen stå för, så om man tänker som så att du har 1050kr i månaden att lägga på studiematerial så är det jäävligt mycket pengar, måste du hålla med om? ...

2010-01-29 @ 20:01:01
Postat av: Mia

Funderat på att skaffa dig ett jobb om du tycker att du har för lite pengar? man får faktiskt inte allt gratis om det är vad du tror ...

2010-01-30 @ 12:24:50
Postat av: danne!

Jag sätter alltid min väckat klocka på ett par timmar innan jag ka gå upp så man får somna om :)

2010-02-02 @ 16:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: