Hetsig dag

Postat: 2010-01-30 - Kl: 00:18:54 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Min enda orsak till seg bloggning idag är att jag haft en väldigt stressig och farande dag. Slutade skolan vid 2 och sedan skulle man direkt in till stan och göra några små ärender tillsammans med lina, därefter kom Carl hem till mig och vi kollade lite film och sånt smått och gott. Man vill ju inte jätte gärna sätt sig och börja blogga när man har gäster hos sig. Vi kollade på filmen my bestfriends girl eller något tror jag den hette. En helt okej film som var väldigt rolig, värd att se!

Jag slänger in en bild på lilla söta Carl. Han blir säkert jätte glad!


Postat av: Anonym

du e ful

2010-01-30 @ 18:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: