Henrietta bloggar......SÅÅ BRA VA?!

Postat: 2010-01-08 - Kl: 15:00:16 - Kategori: Henrietta - Kommentera
tjaaabbaaaaa, nu har man ätit sig proppmätt på thairesturangen, trodde dock inte att jag skulle bli så mätt så fort som jag blev. Men det är alltid nice att gå på resturang, gillar stämmningen där liksom. Ikväll får vi se vad som händer, hoppas på att det händer något extremt roligt iallafall eftersom jag har tråkat ganska så mycket denna vecka, funderar på om jag ska vara med en vissperson eller om jag ska partaya! Ni har rätt att påverka mig tycker jag, så skriv gärna vad jag ska göra för jag inte ska ha så vansinnigt tråkigt. Kolla som jag bloggar? hur kan ni verkligen tycka att detta är intressant? jag babblar bara på om massa random stuffs som ni säkert skiter fullständigt i. Innan bråkade jag förresten med min mamma, det var nått med att söka sommarjobb men hon lyssnade fan inte!! jag vill såklart söka jobb osv men man vill inte jobba vart fan som helst? ellerhur? tror faktiskt att det är många av er som känner samma som jag. JÄVLA PRESS!!!!!

Thaimaten var åtminstone god och det får mig att tänka lite positivt idag, Här kommer bilder babes.






Postat av: jossan

vad har du för kamera? för du tar sjukt fina bilder:)

2010-01-08 @ 15:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: