Godmorgon!

Postat: 2010-01-23 - Kl: 14:00:43 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Varför ska alltid pappa väcka mig. Är det för att han är avundsjuk på att jag kan sova längre än honom, haha. it might be so. Det tror jag! Jag kollade nyss andra avenyn avsnittet för andra gången tillsammans med min syster. Fan vad spännande det är. Men något jag inte kan förstå är ju att det visades på en onsdag när det brukade visas på tisdagar. Då får man alltså vänta längre för att få se fortsättningen nu framöver & det är nog det enda negativa. Fan vad jag älskar andra avenyn! looooove it, men nog om det. Nu ska jag städa upp mitt rum som då är sveriges rörigaste rum. Borde jag fotta det och lägga upp i de här inlägget? njaa. okejdå! Kan väl vara snäll och bjuda på det. Håll i er.

jag vill verkligen inte ha det såhär rörigt, vem trivs i det liksom. Jag försöker att undvika det men det är skit svårt! alla kläder samlas automatiskt på golvet konstigt nog.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: