Fundersam...

Postat: 2010-01-13 - Kl: 20:42:28 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jahaja, det finns alltid dagar då man är lite extra fundersam och idag var det tydligen min tur. Har så mycket olika sorters tankar i min skalle ikväll så att jag blir helt förvirrad och varför är det så? svar: ingen aning. men ja, ska inte leka emo nu utan bara berätta att jag inte har något att blogga om, det har tagit slut i skallen så därför kan jag ju ta mig tiden att säga att jag fortfarande inte bryr mig on vissa fåniga kommentarer.

Ville bara säga ett par ord. jo. Att om ni nu tycker att min blogg är tråkig, har tråkig desig och att jag är ful, varför är ni då inne på den? & sen påstår vissa att jag tror att min blogg kommer bli dö känd.. hmm? när tusan sa jag det? har inte sagt att den kommer bli det, utan bara att det går bra för mig och att det bara blir fler o fler som läser. Jag bloggar inte för er skull utan för min egen och för att jag tycker det är roligt. Har faktiskt fått lättare att skriva på grund av det. Har börjat bli bättre på att uttrycka mig själv i ord. Så ja, tyck vad ni vill om min blogg. Tvingar ingen att läsa den ändå!

så, nu är jag glad igen. Puss!


Postat av: Oscar

Ja tkr din blogg är bra !:)<3

2010-01-13 @ 22:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: