Fredag

Postat: 2010-01-15 - Kl: 07:48:58 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Kom nyss till skolan, för en gångs skull hade vi väldigt bra flyt på bussarna. Fast innan när jag skulle ta bussen hemifrån så fick jag springa en bit för att bussjävlen var tidigt. ont i halsen fick man och anfådd blev jag. Inte helt okej men bara för att det är fredag så ska jag inte gnälla. Sitter iallafall i skolan nu och lyssnar på musik med Lina. Tror seriöst att vi är först här om man inte räknar med rektorn, men jag bjuder till det med en låt som både jag och Lina gillar väldigt mycket. Jag gillar låtar som väcker minnen och det gör denna vertion på låten garanterat!


Postat av: nette

fin blogg hetta, hur gör man för att bara se youtube klippets panel så som du gjort, så man bara ser den kanten, itne hela videon? kan du inte lägga upp ett inlägg hur man gör det :d<3

2010-01-15 @ 11:21:39
URL: http://nettehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: