Färdig jobbat

Postat: 2010-01-24 - Kl: 14:54:09 - Kategori: Henrietta - Kommentera
sitter i mammas kök nu, det luktar mat i hela huset så jag antar att det snart är dags för att äta. Medans jag väntar så kelar jag lite mer mammas lilla katt och hon är så liten och go. Mamma har gjort henne så tjejig som det bara går. Hon har ett rosa halsband med rosa diamanter på och innann när hon var liten kattunge hade hon ett rosa koppel, vi fick henne sommaren 2008 så hon är inte så jätte gammal, men hon vet vad hon vill i alla fall. Jag fullkomligt älskar katter. Har ju en katt hemma hos pappa också, en riktigt fet en, men om katter är tjocka. Då är det bara mer att älska.

Jag tog ett par bilder på vår söta lilla tjej Sessan här hemma. Ni får även en bild på hennes oerhört vackra halsband.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: