Fan vad det är skönt utan smink

Postat: 2010-01-08 - Kl: 17:24:23 - Kategori: Henrietta - Kommentera
I morse så väckte mamma mig och lina vid 11! jag menar hur snål får man va och jag är alltid skit sur på morgonen och det blir inte bättre för att människor väcker mig. Så ja, jag sov vidare och lina med, sedan skulle lina upp för att hon skulle ta bussen hem eftersom vi i familjen skulle och käka, men ni vet när man är super trött och nt vill något annat än duscha och ta på sig. Så var det idag för mig, jag duschade en as varm dusch sedan satte upp håret och klädde på mig. Sedan gick vi mot resturangen och det känns så mycket fräschare utan smink än med. Onödigt att sminka sig dessutom, ifall man bara ska va med familjen. här kommer lite bilder som jag bad mamma ta på mig innan vi börjat gå! puss

& förresten! vi i skåne hade hela -13 grader....helt sinnessjukt!
På bilderna ser ni mitt lilla hem hos mamma.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: