DEN ÄR FÄRDIG!

Postat: 2010-01-22 - Kl: 21:22:18 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Min underbara blogg är färdig och finare än någonsin! tack så mycket Ebba sötnos för all hjälp. Det betyder verkligen. Nu ska jag åter ta min fina tron och börja blogga för fullt igen. Kommer börja med att berätta om min dag och sedan lite random saker som hänt mig under dagen. Jo, Idag försov jag mig tack vare att jag trodde att jag tryckt på återuppringning på mobilen men icke, jag försov mig och missade bussen. Jag lyckades komma till skolan med bussen som gick 08.10 och det är man tacksam för.

I skolan lekte man lite i photoshop och sedan var det dags för ännu en gymnastiklektion. btw, har ni tänkt på hur mycket jag tränat i veckan? sinnes. Efter gympan gymmade Lina,Henny och jag i ca 1 och en halv timme. Jag är väldigt stolt över mig själv och de pris jag fick betala var en grym träningsverk och en tråkig hemmakväll.

oj! juste glömde berätta att det fanns en riktigt het snubbe inne på gymmet, trodde att jag skulle svimma. Killen var riktigt jävla snygg alltså. Kind of en drömprins nästan!



Postat av: ebba. ♥

det var så lite så min kära! glöm inte att länka mig <: <3

2010-01-22 @ 21:32:14
URL: http://navel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: