Bloggning

Postat: 2010-01-03 - Kl: 12:03:12 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Det känns som om det bara går bättre och bättre för mig när det gäller min blogg. Jag får allt fler kommentarer och det flyter på bra. Jag sitter inte och säger nu att min blogg är världskänd men den börjar gå uppåt och jag har en bra magkänsla för detta. Sen finns det ju alltid folk som kommer att vända helt på saken och påstå att jag menar något helt annat men sånt skiter man ju totalt i. Nu har jag vaknat, tack vare en jävla telefon som låg utanför mitt rum. Ska och jobba om trekvart så får väl stiga upp. puss o hej!

Postat av: Anonym

älskar din blogg!!!

2010-01-03 @ 15:31:32
Postat av: Anonym

sant, du har en rolig blogg! men det hade varit ännu roligare om du la in fler bilder! :)

2010-01-03 @ 16:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: