BLOGG UNDER OMBYGGNAD!

Postat: 2010-01-22 - Kl: 00:20:52 - Kategori: Henrietta - Kommentera
som ni ser är det en hel del som ska fixas på min blogg. Den är långt ifrån färdig så kom inte med massa klagomål. Tjejen som skulle fixa min blogg skulle gå och lägga sig och fixar resten imorgon. Så den får faktiskt lov att vara såhär tråkig ett pyttelitet tag tycker jag. Nog med det, jag roade mig lite när jag borstade tänderna innan. Har på mig en super snygg och härlig t-shirt som jag bara älskar att springa runt i innan jag ska sova och så självklart sover jag i den också. Inte alltid denna tshirten förstås utan flera olika men t-shirt är nog bland de bästa som finns att sova i & det blir väl inte sämre för att det står "I love hbg" på den och mitt smeknamn "Hetta" på ryggen.

Jag gillar att springa runt i den som sagt och ni får gärna lov att kalla mig MRS lök. Imorgon ska jag upp i tid igen och det ser jag inte så värst mycket fram emot om jag nu får lov att säga det. Ska dessutom gymma imorgon direkt efter gympan. Lite biff jag kommer bli? ohja!


Postat av: filippez

sexig tröja ;)

2010-01-22 @ 07:57:46
URL: http://HTTP://FILIPPEZ.BLOGG.SE/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: