angående de för senade svaren

Postat: 2010-01-20 - Kl: 22:32:09 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Svaren till frågestunden som var för ungefär en vecka sen ska komma i denna veckan. Annars är jag en dålig människa. Jag vet att jag har lovat er många gånger nu men jag är väldigt glömsk och stressad av mig. Blir det ingen video imorgon så blir det på fredag antagligen. Svar kommer ni få det är en sak jag kan lova!

har förresten precis fått napp på en som ville designa min blogg och som är väldigt duktig. Happyface! :D


Postat av: nappet!

god fiskelycka hade du allt där!

2010-01-20 @ 23:22:22
URL: http://navel.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har inte ens lagt upp svaren än?

2010-01-22 @ 21:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: