ACTION I SKOLAN

Postat: 2010-01-25 - Kl: 21:52:04 - Kategori: Henrietta - Kommentera
kass uppdatering för min del idag men jag har ett liv! vill bara påminna många av er det. Idag har jag spenderat mycket tid på att åka runt tycker jag själv. Var i klippan ett par timmar och hälsade på Alexander lite. Det var egentligen meningen att jag och Lina skulle gymma. Men ingen av oss hade tagit med oss träningskläder så vi fick hoppa det idag. Haft en jävligt rolig/mysig dag idag. Speciellt roligt var det ju i matsalen, vilket jävla Pucko.

Det var såhär. Jag och Lina var as övertrötta när vi stod i kön, en snubbe som jag knappt vet namnet på men som går i min paralellklass trängde sig imellan mig och Lina så att lina hamnade långt fram i kön och jag långt bak. Vi började då skratta ännu mer eftersom vi var rätt så flummiga. Då nästan anfaller den där snubben mig och frågar hur gammal jag är. Just då fick jag ett litet hjärnsläpp och fick tänka lite innan jag svarade hur gammal jag var. Jag svara då honom att jag var sexton.

Då mumlade han något om 12åringar osv. Skitlöjligt! sedan så började jag och Lina skratta igen. Då skrek han "Hållkäften", så jag bara varför ska jag hålla käften, det tänker jag inte göra. Så jag fortsatte att snacka. Då sa snubben igen "jag sa hållkäften" men jag fortsatte ändå att snacka. Sedan kallade han mig fjortis och gav mig en ilsken blick. Jag kunde knappt hålla mig för skratt. Så jag var tvungen att fråga honom vad han skulle göra åt saken..men då svarade han inte.

Skit löjligt av honom iallafall. Fan han som skämde ut sig tycker jag iaf om man är kille och jävligt lång och framförallt 18 år så går man inte på en liten stackars mager flicka som är jävligt liten och 16 bast. Inte okej! Inte helt okej. Fåntrattar finns det över allt. Men vad gör det inte med lite Action i vardagen?





Postat av: Linneah

Haha lilla mensur.. Shit blev helt förvånad när jag såg det för han är inte sån egentligen, han är som en stor nalle så han menade nog inget med det skulle jag tro :)

2010-01-26 @ 00:18:47
URL: http://liineahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: