ACTION I SKOLAN 2

Postat: 2010-01-26 - Kl: 22:31:19 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Ännu en dag full med action i min skola naturligtvis. Denna dagen fick jag,Lina och Ina snacka med vår mentor i enskiljda samtal pga att vi har ett bråk med en tjej i klassen, vet inte riktigt hur allt började men jag vet vad jag har gjort och inte gjort. Kallar någon mig patetisk så självklart att jag går på. Jag tar ingen skit, men eftersom det är löst nu så ska jag inte skriva så mycket om det, men det är ganska mycket skitsnack i skolan och jag kan ärligt säga att jag är rätt bra på att snacka skit jag med men inte utan anledning. Jag älskar vårt lilla gäng som vi har nu och hoppas det håller. För jag har riktigt kul i skolan för tillfället! Detta var alltså mitt 3 samtal med min mentor pga att jag bråkat men andra i klassen och Lina likaså. men vad gör man inte? man ska inte ta någon skit. hihi!

Nu ska jag sova för att jag är väldigt trött. Vi hörs imorgon antagligen, & vi håller tummarna på att alla bussar/tåg är inställda pga snöstormen som ska komma, för då kan jag vara hemma från skolan och sova, för det är vad jag vill göra mest av allt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: