03:25...

Postat: 2010-01-04 - Kl: 03:31:24 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jahaja, här sitter jag klockan halv 4 på natten och lyssnar på min absoluta genomslagna favorit låt. Tröttnar inte hur jag än gör.. och sen ni tjejer, vet ni vad? mitt sällskap på msn inatt är faktiskt VIKTOR PIEPENBURG äkta vara. Inte illa om jag får säga det själv. trodde killen var fejk först för det finns massvis med kopior av honom, men ja. så snackadejag lite med honom och han är helt chill. jag bad om bevis för att vara säker på att de va han, det får jag imorgon med en bild på honom där han håller en lapp med ett h på och där man ser ansiktet! så han gästbloggar förmodligen här imorgon och då får ni också se bilden. Puss o hej! här kommer låten.





Postat av: louise

vad heter låten? :o

2010-01-05 @ 21:51:43
Postat av: henrietta

låten heter

fireflies av owl city

2010-01-05 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: