tröttsjukan..?

Postat: 2010-02-17 - Kl: 13:02:00 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Vaknade i morse och som vanligt ställer jag om min klocka så att jag försover mig en halvtimme. Då är det inte ens lönt att börja fixa sig för det kommer jag aldrig hinna eftersom jag är en snigel. Men jag vaknade upp då vid 6, funderade och kände att jag var helt förkyld och överdrivet trött i kroppen, så jag beslutade mig själv för att ta en senare buss men glömde då att ställa klockan, så nu sitter jag hemma och har överskotts energi och undrar vad det ska bli av utan mig? Jag är en slarvig liten tjej. Imorgon ska jag ställa två väckarklockor bara för att.

Tröttsjukan idag alltså..imponerande.


Postat av: Das

Dålig humor!

2010-02-17 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: