tegelsten i magen

Postat: 2010-02-11 - Kl: 23:11:44 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Det känns som att jag går och bär på en tegelsten i magen denna veckan, jag fattar inte var den kommer ifrån men något känns helt fel. Har bestämt mig om hur jag ska göra nu, jag ska strunta i precis alla killar och bara leva livet. Här om kvällen träffade jag en kille som jag verkligen kände att jag ville satsa på. Det kändes rätt på att sätt och vis, men idag, idag känns det inte rätt längre eftersom att personen började ingronera mig helt utan anledning. Här omkvällen fick jag även höra att jag var en tjej som höll på med alla, men var i helvete kommer det ifrån? Jag tycker att det är folket som håller på mot mig. Visst, jag skriver att många killar är söta,snygga och gulliga men varför skulle jag inte få göra det? Jag är varken på g eller tillsammans med någon & varför betyder det automatiskt att jag håller på med alla?

Det är synd om er, inte om mig. Jag kan bara berätta för er att ni har fått alldeles fel uppfattning och fått nästan allt om bakfoten. Ni som inte tar er tiden att lära känna mitt rätta jag, ni missar bara något helt jävla amazing. Det är ni som aldrig kommer att få lära känna mig.Jag ska inte ha något förhållande, inte vara på g med någon. Jag ska bara ha fett jävla kul och vara Henrietta!

Vad föredrar ni? att vara tillsammans med någon eller vara singel och leva livet?



Postat av: e-eemman :D

Jag tycker helt klart bäst om att vara tillsammans med någon! Så himla mysigt att veta att man alltid har någon att prata med och gosa med, nästan precis när man vill! :D Btw, du är riktigt fräsig, haha och fin blogg :)

2010-02-11 @ 23:27:06
URL: http://deegeen.blogg.se/
Postat av: tobbs

fin blogg :)

2010-02-11 @ 23:49:15
URL: http://djtobbs.blogg.se/
Postat av: Lisa Lahserstråhle

Fett nice bby

2010-02-12 @ 00:25:30
Postat av: robin durietz

komentar

2010-02-12 @ 00:30:48
Postat av: Alina hodik

snygg blogg ! :)

2010-02-14 @ 18:03:57
URL: http://alinahodik.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: