SVAR!

Postat: 2010-02-10 - Kl: 23:24:53 - Kategori: Frågestund/Om mig - Kommentera



Vilken skostorlek har du? Jag har jätte små fötter, hela stl 36
Kan du umgås med en som är överviktig? Självklart!
Varför är du så cool? Någon måste ju vara det ;)
Var handlar du mest dina kläder? Lite olika, har ingen speciell affär.
Hur får du så bra volym i håret? Tar i lite mousse i mitt blöta hår innan jag torkar med hårfön.
Hur mycket väger du? Runt 45-50kg
Hur lång är du? 163-165cm något
Har du bra självförtronde? Nej, inte så värst, men man får väl vara nöjd med sig själv ändå.

Hur är det att gå på jb? Jag trivs på John bauer, men visst kan det vara segt.
Är det en bra skola?
Japp, det tycker jag :)
Är det inte jobbigt att pendla varje dag? Njaa, man vänjer sig.
vad går du för inriktning på john bauer? It-media
vad vill du jobba med? Jag funderar på att bli fotograf, starta företag tillsammans med Lina uppe i Göteborg.

Har din familj gott om pengar? Skulle inte kunna säga att vi har lite pengar, men min familj har väl en rätt normal ekonomi.
Hur mycket pengar får du av dina föräldrar i månaden? Hehe..en hel del
Vad händer i sommar? I sommar har jag planerat att tillbringa 4 dagar på Dreamhack, sedan någon helg i Göteborg tillsammans med några av mina vänner, sen blir det väl till att sommarjobba!

Är du och Nicolin ovänner eller umgås ni bara inte mer? Jag och Nico är definitivt inte ovänner, vi har bara vuxit ifrån varandra lite, men vi är fortfarande vänner och umgås imellanåt.
vad tycker du om fjortisar? Alla får ju vara precis hur de själva vill utan att man ska bry sig men jag tycker väl att dom är lite för mycket.
Anser du att du själv är/har varit en fjortis? Haha, ibland kan jag tycka att jag är lite smått fjortis av mig, men jag vill faktiskt säga att jag var mycket värre förut. Jag har ändrats en hel del.

Var jobbar du? Pensionärs bingo hahaha.
Vart ifrån kommer den vita klänningen som du har på dig i bilderna på sidan? http://www.stylebystars.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: