snöstorm

Postat: 2010-02-18 - Kl: 18:16:14 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Stannade kvar extra länge på skolan idag tillsammans med Lina,Ralle & stokki. Vi tog lite bilder i skolans fotostudio som jag kommer lägga in lite senare ikväll. Dock tänker jag inte lägga in hela 196 st bilder men jag lovar att ni ska få se några av dom i alla fall. Det snöar som fan ute nu, mitt arbete på bingon blev inställt för denna vidriga snöstorm, alltså kan man ju räkna med en fattig helg i och med att jag brukar få pengar direkt i handen efter jobbet. Inte helt okej men får se om jag kan fixa nån slant ifrån mamma eller pappa.




Postat av: Sara

hejj, ;D jag älskar verkligen din blogg, jag vet, du vet inte vem jag är men glr den verkligen, :)

den är så kul, du bjuder på dej själv lixom!

2010-02-18 @ 23:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: