skolan

Postat: 2010-02-18 - Kl: 08:54:26 - Kategori: Henrietta - Kommentera


sitter i skolan nu, första lektionen & det är naturvetenskap & det hurrar vi väl för? det är ju därför jag verkligen älskar torsdagar. Mina torsdagar börjar alltid likadant. Jag vaknar upp, funderar över varför jag ens går upp och tänker ifall jag ska ta och stanna hemma, efter det fixar jag mig och gör mina morgonsysslor sedan går jag med slöa steg till busshållsplatsen. På busshållsplatsen sätter jag mig längst in, snorar och fixar till håret och tänker ifall jag ska vända och bege mig hemmåt igen men icke. Då kommer bussen alltid cp tidigt och de gamla tränger sig före för att  dom tvunget ska på först & ladda sitt busskort...suck. jag kommer in i bussen, sätter mig på samma ställe & börjar blunda.

Lina hoppar på bussen två stationer efter och vi säger hej sedan sätter hon sig bredvid mig. även hon börjar sakta blunda.
Vi sover tills det är dags att hoppa av bussen och sedan börjar vi prommenera till skolan.

När vi är framme vid skolan köper vi varm o´boy och funderar på livet. Sedan börjar det mest fantastiska..jo NATURVETENSKAP  och det har vi i hela 3 timmar sedan är det dags för mat och efter maten är det ju ännu ett härligt ämne, jo matte..

nu förstår ni varför jag älskar Torsdagar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: