sjuk

Postat: 2010-02-02 - Kl: 14:30:38 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Idag känner jag mig som en kvaddad bläckfisk så stannade hemma för att sova och bli frisk. Det var meningen att jag skulle till skolan idag så jag gick upp i normal tid och ställde mig i duschen och duschade vääääääldigt länge. Efter ett litet tag kände jag att jag inte alls mådde bra, ville bara gå tillbaks till sängen och sova vidare och det var precis vad jag gjorde. Så idag är jag en liten sjuk tjej som alldeles strax ska gå och vila igen tillsammans med sin underbara katt.


Postat av: becca

Snygg blogg azz

2010-02-02 @ 17:38:13
URL: http://reblah.blogg.se/
Postat av: amanda

hej, kan du skriva till mig på min blogg och säga hur man gör för att få den bilden ( som du har på din blogg '' på sidorna) hur man gör för att få den att stå still när man skrållar neråt?!:)



tacksam för svar

2010-02-02 @ 17:53:59
URL: http://aamandagrahn.blogg.se/
Postat av: cj

tja dissarN :/ kom inte till skolan har inte träffat dig på 4 dagar typ om inte mer ... :(

2010-02-02 @ 21:16:39
Postat av: LINN

jag hittar inte svaren till frågestunden var är dem? (:

2010-02-03 @ 18:11:53
Postat av: amanda

hej, kan du skriva till mig på min blogg och säga hur man gör för att få den bilden ( som du har på din blogg '' på sidorna) hur man gör för att få den att stå still när man skrållar neråt?!:)

2010-02-03 @ 19:54:17
URL: http://aamandagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: