krök vid rödakvarn

Postat: 2010-02-21 - Kl: 20:26:32 - Kategori: Henrietta - Kommentera
i lördags så vaknade man upp hemma hos cj i hans bäddsoffa tillsammans med lina. Jag fattade inte hur vi kunde sova till 2.. hela dagen var som bortblåst och det snöade satan utomhus. Linas låtsas pappa hämtade oss och sedan skulle man iväg på släktkalas. Det blev god mat och man fick träffa sina söta små kusiner. Sedan stack jag på krök vid röda kvarn hos johan malmros. Måste säga att även om jag kom sent så hade jag faktiskt riktigt kul. Skönt att få glömma den failade dagen..

Lägger in bilder ifrån igår alltså!









Postat av: skåne

hejhej,

jätte fin blogg,

ska börja följa.

2010-02-21 @ 23:10:52
URL: http://juliagranetoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: