JAG VANN

Postat: 2010-02-07 - Kl: 20:24:49 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Mamma tvingade mig att spela bingolotto medans hon och mie skulle fixa in lite möbler på mitt nya rum. Jag tvivalde först på det eftersom jag hatar bingolotto, men när jag väl satt där och spelade så tyckte jag faktiskt att det var lite roligt och ännu roligare blir de ju när man tänker att min alldeles egna söta mormor faktiskt är där och spelar idag. Så det var egentligen därför vi köpt en bingolott till idag, för att se om mormor kom med i den lilla tvrutan. men det bästa av allt var ju att jag vann fucking 100 kr :D

Postat av: petra

fett grym blogg! :D

2010-02-07 @ 20:46:26
URL: http://ppetraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: