gamla tider

Postat: 2010-02-10 - Kl: 00:44:38 - Kategori: Henrietta - Kommentera
När jag är ledsen är jag väldigt bra på att säga att jag vill börja om helt från början men det är inte sanning, visst finns det saker jag hade velat ändra på men man lever inte ett liv felfritt och jag skulle aldrig i hela mitt liv vilja börja om och glömma allt underbart som jag faktiskt varit med om. Jag har börjat kolla tillbaka på min bilddagbok oftare nu, på alla gamla bilder & börjat lyssna på gamla låtar. Jag saknar verkligen tiderna då man var en snäll flicka och läget var bra, då folk inte snackade skit. Jag var bara en liten tjej i mängden.

I nuläget vet de flesta i helsingborgs området vem jag är & fjärde person skulle vilja leva mitt liv,var tredje snackar skit och varannan TROR att dom känner mig, men det är sånt man får stå ut med. Jag gillar när jag får kommentarer där det står "jag såg dig idag, men jag vågade inte hälsa" för det är kul att veta att man får uppmärksamhet utan att be om det.

Klassfoto från årkurs 8.
jag ser så liten och oskyldig ut..men det är jag väl fortfarande? hehe..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: