favoritjeans

Postat: 2010-02-16 - Kl: 15:52:07 - Kategori: Henrietta - Kommentera

( nej, jag har inga totteband på benen. Hade för drygt 2 år sedan)

Alltid likadant och jag blir alltid lika sur. Idag när jag kom hem så fick jag syn på att min syster hade på sig mina nudiejeans som kostat 1000 jävla spänn. Jag blir alltid så sur!!!! Varför kan hon inte fatta att det är mina jeans och att hon har egna? När det gäller kläder så har jag oturen att ha två storasystrar som gillar att ta mina kläder. När jag någongång lånar något av dom så blir det så blir det katastrof men det är tydligen helt okej att ta mina. Som tur är har jag bara en av de hemma eftersom hon andra bor i Luleå. Jag är skit sur och kommer vara de hela kvällen.

Brukar ni ta kläder av era syskon eller tar era syskon kläder i smyg ifrån er?

Postat av: S A N D R A

haha, min lillasyster har ALLTID mina kläder på sig.. bara för hon e för snål & köpa egna haha :/ skitstörigt!!

2010-02-16 @ 18:33:33
URL: http://sandr4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: