bilder sen i Fredags

Postat: 2010-02-21 - Kl: 19:35:50 - Kategori: Henrietta - Kommentera
lägger in lite försenade inlägg nu & ja, jag vet att jag är väldigt kass på att uppdatera på helgerna men det är så mycket som händer, känns som att jag inte hinner allt jag vill hinna.

lägger in bilder ifrån fredags till att börja med. Då var jag hos Cj och lekte med Lina,niklas och kenan. Vi chillade lite, hade snöbollskrig och jag tror aldrig jag har blivit så inmatad med snö som då, Fan vad skoj det var, men sen måste jag säga att jag blev sjukligt trött. När jag och lina gick och la oss så var vi så in i helvetes övertrötta, skrattade åt precis allting..

Kenan och Cj anföll oss 893849839 gånger med kuddar & lampor.
det kändes som att jag var med i en brottningsmatch. & ja, jag gillar nt när folk väcker mig så jag bleb ÄCKLIGT sur..
sen vill jag bara berätta att Cj har sveriges fulaste datorskärm!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: