badelibadat

Postat: 2010-02-17 - Kl: 21:51:18 - Kategori: Henrietta - Kommentera
badelibadade med min älskade Robin idag, vi hade såna där simpuffar på ryggen och badade endast i barnpoolen. Tyckte helt klart synd om Lina som glömt badkläder, men så är det ibland. Jag och Robin hade dessutom tävling om vem som kom ut i simhallen först. Han trodde att han skulle vinna och det trodde jag med, han har ju bara shorts att ta på sig. det går ju på några sekunde, men icke! självklart kommer vinnarsakllen henrietta in i hallen först & hon stressade inte överhuvudtaget. Det kallas skills människor. äkta skills!

så ja, Jag skulle knuffa i Robin i Poolen men det gick inte så bra, han knuffade i mig först.
(psst, jag lät honom) för alla vet ju att jag är mer biff än robin..HEHE. Vi simmade i alla fall runt i barnbassängen med våra puffar på ryggen, kändes fett mysigt eftersom det bara är att flyta runt och inte simma. Jag älskar min vän Robin, han får mig alltid på bra humör, så därför måste jag lägga ut en bild på honom och mig!




Postat av: tiepamandahh

fiiwn blogg (:

2010-02-17 @ 21:57:44
URL: http://www.tiepamandahh.blogspot.com/
Postat av: oliver

DREAMHACK BAND!<333333333

2010-02-18 @ 20:05:35
URL: http://sakaskaskas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: