att köa..?

Postat: 2010-02-07 - Kl: 23:37:22 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Ni vet att jag var på pascha i fredags, tro det eller ej men jag har ett antal blåmärken ifrån när vi stod i kön och väntade på att få komma in. Jag gillar inte att köa i vanligafall, inte ens i några sekunder. Känner mig så rastlös och det blir ju inte bättre för att nästan 50 pers trycker på en och knuffas för att få komma före ikön och för att få komma in snabbt, jag menar. det var stängsel längst fram. Hur mycket alla än tryckte så kom dom inte igenom, så varför fortsätta? känns ganska så lame. Jag är ju väldigt liten i växten (det säger dom flesta iallafall, men 163 duger bra!) men När jag stod i kön blev jag helt mosad in till ett staket, kunde varken få luft eller röra mig. Det värsta var när min väska fasnade och alla tryckte på, trodde att jag skulle knäcka min handled så ont de gjorde, fan vad desperat man kan vara, precis som att de aldrig är ute och festar liksom och vakterna bara stod och kollade på? äckligt irriterad man blir istället.

men jag ville bara räcka mitt söta lilla finger till dom jävlarna som gjorde så att jag fick ett äckligt blåmärke på min högra höft och jag kan ärligt säga att jag har väldigt ont även om det är väldigt litet.


Hur länge tycker ni att man ska behöva köa för att få komma in?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: