Svar!

Postat: 2010-12-08 - Kl: 19:11:51 - Kategori: Frågestund/Om mig - Kommentera



varför är du så kåt? :(

för det är fett ball att vara det..HEHE;pPp

har du lös hår? ;)

Ibland, ibland inte

Fick du känslor för han som satt bredvid dig på dh ?
ja, eftersom han numera är min pojkvän, dock var det inte första gången vi träffades då vi var på dh nu i vinter.

är du bitchig av dig?
näe det skulle jag inte vilja påstå, jag är nog mer typen som behandlar andra utifrån hur dom behandlar mig

Hur länge har du haft din blogg?

Har haft min blogg sen oktober förra året :)

Hur många inlägg har du gjort i din blogg?
1253 inlägg

är din granne mitt emot grym eller bara helt fantastisk?
haha, fick denna frågan av min bordsgranne mittemot på dh,
klart han är både grym och fantastisk ;) haha, inte för att jag pratade med dig så mkt!

hur kan hampe vara så söt?

Fråga hans föräldrar :)

vrf är du sååååååå bäst?
jag föddes sån! ;)

Det fanns inte så många frågor denna gången, men hoppas ni fick de svar ni ville!

Postat av: Josefine♥

Hejsan! undrar bara om du har någon sjukdom?

eftersom du har legat drogad på sjukhuset skrev du och så blöder du näsblod ;d

du kanske inte vill säga, men är nyfiken :)

2011-02-08 @ 20:49:27
URL: http://josefineborup.blogg.se/
Postat av: alexz

hade du visat dina fötter i cam om du fick betalt för de:D

2011-06-02 @ 01:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: