Min Hetta (A)

Postat: 2010-12-05 - Kl: 20:18:08 - Kategori: Henrietta - Kommentera

jag minns första gången jag träffade dig, jag fick ju en kram av dig din underbara tjej, ville aldrig släppa taget om mina händer, en tjej med långt blont hår typ som en ängel, för det jag säger till dig menar jag förralltid, för jag vill ha dig i en del av min framtid, för jag ville hålla om dig och puss på din kind, för jag vill att vi ska sluta som i sagor lyckliga o glada tillsammans alla dagar <333
Maxi Gillar sin Hetta Mest!<3

Postat av: Anonym

aw :) gullig kille du skaffat.

2010-12-05 @ 23:02:17
Postat av: Josse

KAN DU LÄGGA UPP BILD på honom eller? Är han godkänd av familjen? Hur gammal är han? Var bor han?

2010-12-10 @ 17:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: