knasig dag!

Postat: 2010-12-02 - Kl: 21:55:36 - Kategori: Henrietta - Kommentera

okej, jag ska försöka skriva det kortfattat
men tror knappast det går eftersom det är väldigt mycket som har hänt idag. Jag vet knappt var jag ska börja om jag ska vara ärlig. Men ska försöka tänka ut...hmm.. jo! dagen började med att jag "försov mig" till skolan och hann inte med sista bussen eller vad man ska kalla det innan jag slutat för dagen i skolan. Så det blev att åka till Entré i malmö istället som är ett köpcentrum. Där var det meningen då att jag och Lina skulle handla julklappar, men så blev det inte.

Jag handlade ett linne på Rean för typ 64kr och typ "klistermärken" till naglarna för 19kr och sedan då lösögonfransar som jag brukar ha på mig när jag går på fest för typ 70kr. Så jag handlade billigt men bra tyckte jag själv! kan nog ta o lägga upp bild sen om ni är tillräckligt snälla!

Men innan vi då kommit fram till Entré så satt vi fast på tåget i säkert 1 timme på grund av någon växel som inte fungerade och för att det är snökaos i skåne just för tillfället. Så ja, vi blev 1 timme försenade ner till malmö och satt mitt ute i ingenstans och bara väntade. Det tråkigaste som hänt mig på mycket länge vill jag påstå. Tur att man har iphone som man kan göra allt med, så det blev fb och youtube och lite spel förstås för att fördriva tiden. Sen tillslut kom vi då fram till malmö och tog bussen mot Entré.

På entré käkade vi wok (stava!?) och ni tror inte Lina hittar ett otroligt svart ÄCKLIGT hårstå i sin mat? ...spyr lite!? aa. Jag sa till henne att gå o säga till så att hon skulle få ny mat, men hon vågade inte..hihi! (inte för att jag själv hade vetat hur jag skulle hantera situationen, men whatever)..så vi käkade som ingenting hänt, dock käkade nt lina upp maten där hårstrået hade hittats. men ja, äckligt ändå? för bara någon vecka sen hittade jag ett hårstår i min mat, fast det var i och för sig på en pizzeria i denna ynkla förort!

När vi skulle ta oss hem från malmö så blev vårt tåg inställt..och kan ni gissa varför? om inte, jo...snökaoset!!! det började snöa riktigt jävla mycket, så det var nästan ett under att det fanns ett tåg någon halvtimme senare som kunde ta oss hem...och när vi tillslut tagit oss hem så var det dags att åka till jobbet.

Efter jobbet åkte jag med pappa och min styvmamma Annette till Famillia för att storhandla och bland annat hitta ett par nya vinterskor till mig eftersom mina ugs är sönder...tror ni jag hittade några? ICKE. men därimot tog jag sönder ett par som jag provade och brast ut i ett asflabb..Annette fick panik och viskade ilsket att jag skulle ta av mig skon försiktigt och sedan ställa tillbaka den som ingenting hänt! hahahah. jag skrattade förstås mig igenom hela situationen!

detta va min dag kortfattat...finns mycket mer att berätta, men nu ska jag snacka skype med Maxi :$ <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: