Home sweet Home

Postat: 2010-12-04 - Kl: 13:29:26 - Kategori: Henrietta - Kommentera

är det jag som är löken eller?

shit..hur ska jag börja? det är nog mitt största problem när det gäller att blogga..det är hur jag ska börja! haha. Men jag kom hem nyss efter gårdagen, helt slut är jag. Måste säga att det inte va den roligaste festen jag varit på men den dög väl. Kände ingen där mer än Lina och sebbe, så kan bero på det. Vi var i Vejbystrand och festade igår. men jag la mig typ vid 12 tiden för att jag var så trött. Alla trodde att jag mådde dåligt osv men det gjorde jag dock inte. Jag kände bara att jag inte hade något att hämta på ovanvåningen eftersom det var så lame, så jag gick och la mig på festen (a)..kan bero lite på att inte maxi var där. Allt är tråkigt utan honom nu för tiden haha. Jag gick och la mig dådå,...och det blev en sån pinsam missuppfattning eftersom alla gick och trodde att jag mådde kasst..JAG MÅDDE BRA! var trött o sånt bara.  men ja, 3 timmar senare då jag sovit sjukt gott begav vi oss hem till sebbe, jag lina och sebbe. Dom turturduvorna gick ner och åt glass som jag inte tålde..så jag gick och la mig och däckade direkt...sen vill jag inte veta vad sebbe och lina gjorde ;) haha. skojar bara!

hemma nu då, blir en hemmakväll idag och det ser jag fram emot. Ska bara gotta mig med film, godis och förhoppningsvis snacka med maxi hihi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: