hemma hela dagen? jaaaadå

Postat: 2010-12-07 - Kl: 16:44:01 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Sovit inprincip hela dagen, inte gjort ett dugg. Mamma skjutsade ner mig till bussen i morse men bussen kom aldrig. Antagligen har jag missat den eller så var den inställd på grund av snöstormen. Så jag promenixade hemåt istället och gick och la mig ett par timmar. Sedan beslutade jag mig för att se film eftersom det inte blev av igår. Kollade på pojken i randig pyjamas. och fyfan vad sorlig den är, trodde jag skulle börja gråta hela tiden..så till er som inte sett den, SE DEN! man får en helt ny bild av den tiden...ja, jätte sorlig är den! Nu ska jag tråkigt nog plugga, och det är ta mig fan tråkigast i hela världen,..vem pallar läsa om litteratur? svar: inte jag iallafall!

men whatever, plugg nu sen film eller telefon med älskling vi får se! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: