Godmorgon!

Postat: 2010-12-03 - Kl: 10:14:57 - Kategori: Henrietta - Kommentera
God morgon bloggen! har svenska nu, och det suger. Vi ska läsa i något häfte som man inte ens klarar av att hålla öppet för att det är så tjockt. Vi har nämligen prov i litteraturen på fredag nästa vecka...(?) måste säga att det är sjukt tråkigt och att jag mycket helldre suttit fast på ett tåg i en timme...Slutar snart..eller ja! jag slutar inte egentligen, utan jag mår så sjukt illa...hehe så jag ska hem. Måste dock iväg direkt och handla nya vinterskor annars kommer pappa bli surig på mig eftersom jag lovat honom att göra det. Mina andra ugs är ju som sagt sönder...

och vi hade nyss rast, jag brände mig på tungan av min varmchoklad, känns som att tungan ska trilla av i vilken sekund som helst, men det är rätt så chill det med! jag hissar iallafall varm choklad då det är så kallt på skolan som det är denna vackra fredag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: