God middag!

Postat: 2010-12-01 - Kl: 13:31:04 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Har foto A lektion nu, inte så mycket att skryta om. Ganska så segt, trodde dock det skulle vara roligare när jag valde det som tillval i 1an. men whatever, får väl hoppas att det blir roligare lite senare in på läsåret, eller aa, till våren. Vi har sån uppgift nu att vi ska fotta något motiv, 5 bilder. Jag valde min "iller" som jag och lina kallar det, ..ni vet den pälsen som sitter på luvan på nästan alla vinterjackor, ni förstår vad jag menar. Jag tog av den från min jacka och satte den lite här och var. Blev faktiskt ganska nöjd. "en dag i morris liv" tänkte jag ha som underskrift, men det kan hända att jag ändrar mig senare.

Här är mina 5 bilder jag valde iallafall!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: