cykla i snö...

Postat: 2010-12-04 - Kl: 17:58:48 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jag fick precis värsta dampet på mina föräldrar. anledningen till detta drama är att pappa och hans fru lånat ut bilen och för att mamma druckit vin och har gäster. Jag skulle låna mammas busskort för att kunna ta mig till Landskrona med elli idag, men ingen av dom kan komma o lämna eller köra o hämta det. Så det slutade med att jag rå lackade på mamma,pappa och annette och cyklade utan ljus på cyklen i snö och halkade 8938489 gånger. Jag tror till och med jag gav ifrån mig läten som lät ungefär som ett argt lejon. ja, nu när jag tänker efter var jag ju rejält arg när jag cyklade upp för alla backar.

men jag är hemma nu och brottom/bråttom...(brainfreeze... hur stavas de?) har jag som bara den,. ska vara iväg om en timme och jag har precis duschat. så får väl raska på lite nu och röra på fläsket!

hörs sen!

får träffa Ch idag igen, har inte träffat honom på säkert en månad nu, så det ska bli kul!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: