borde städa...

Postat: 2010-12-08 - Kl: 20:26:21 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Jag borde städa rummet och jag borde plugga. men jag har oturen med mig att inte orka ett skit av det. Dock borde plugga stå först på min to do lista idag eftersom jag har ett ganska så stort svenska prov på fredag som sagt. men jag är såååååååå skoltrött så jag orkar knappt gå på några lektioner längre. Jag vill ha lov lov lov.. eller helst vill jag ha helg nu eftersom Maxi kommer till mig..hihi! mysigt! ska mula honom allt vad jag kan..eller ska jag?;)

men iallafall så har jag extremt tråkigt ikväll, tog till och med på mig min gröna peruk..men inte hade jag roligare för det? HAHAHAHAHAHAHHAHA...näe...jag skrattade faktiskt inte :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: