ajdå..kass uppdatering!

Postat: 2010-12-12 - Kl: 14:34:51 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jag är ledsen för den dåliga uppdateringen ni fått av mig nu i helgen, men jag kan inte mer än skylla på att jag faktiskt inte tagit mig tiden till att blogga för jag har haft annat för mig. Maxi min käraste pojkvän har sovit hos mig hela helgen och då är den första tanken inte att blogga utan då vill man ju mysa med honom såklart! men whatever, se det från den ljusa sidan, jag bloggar ju nu och bättre sent än aldrig?

Jag mötte upp maxi på knutpunkten i fredes, vi gick och käkade kebab och jag kunde inte mer än att stirra på honom och le. Han är verkligen skitsöt! hihi! sen åkte vi hem och kollade på film och myste. Nästa dag begav vi oss till väla,  Maxi skulle tvunget handla något till mig och han sa till mig att gå in i någon affär och peka på vad jag ville ha. Men aldrig i livet att jag gör det, nejnej! det känns ju bara fel. Så jag gick och satte mig vid ett bord på resturangtorget så fick han yra runt där i affärer o handla nått till mig ifall han nu ville det.. och det gjorde han förstås. Dock har jag inte öppnat presenten ännu men såfort jag gjort det ska jag visa vad jag fått :) spännande!

På kvällen gick vi på bio och såg Harry potter, en bra film med ett störigt slut, jobbigt att man inte fick se hela filmen, för det är ju såpass löjligt att nästa del kommer till våren. Men den som väntar på något gott väntar alltid förlänge! Ska iallafall se andra delen då tänkte jag, får hoppas att det är med maxi den gången också..

idag blev det dags att säga hejdå innan han skulle dra sig hemåt..:( men förhoppningsvir är jag hos honom till helgen. Annars blir det efter jul och det känns som en evighet tills dess. Jag har ju gått och kärat ner mig riktigt rejält!


Postat av: Anonym

vart bor han då? =)

2010-12-12 @ 23:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: