skolan?

Postat: 2010-08-20 - Kl: 01:13:32 - Kategori: Henrietta - Kommentera
tjaa, vad ska jag säga? jag saknar skolan somfan, och jag fattar inte ens själv att jag skriver det här heller. skolan suger, men de gör dagarna precis innan skolan börjar också, för man har liksom den tanken i huvudet att man ska till skolan på måndag, och visst är det lite smått pirrigt att träffa alla bruna klasskompisar? jag längtar iaf. Sen om ni inte gör det är de ju en annan femma! jag tror det är så, att när man sommarjobbat en hel sommar på världens segaste jobb som jag, (henrietta hertzman) har gjort så börjar man tänka att man ska försöka plugga upp betygen som faaaaaaen för att kunna jobba med vad som helt utom att städa elite hotell mollbergs hotellrum! ...

så på med brillorna för snart börjar skolan!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: