skit löjligt

Postat: 2010-08-24 - Kl: 18:43:54 - Kategori: Henrietta - Kommentera
skolan idag var så sjukt onödig, som vanligt var det dags för den där satans ringen. Vi skulle lösa världens,...JA VÄRLDENS tråkigaste och mest onödiga uppgift. & jag lovar, jag ska aldrig i hela mitt liv göra den uppgiften igen. Den suger. Jag menar, ...dom är lärare. Kan dom inte komma på något bättre? dom hade gärna fått sätta mig i en psychoscell en hel dag istället för att låta mig göra den dära uppgiften. usch! whatever. Imorgon ska vi bli faddrar till 1orna..och de skulle inte förvåna mig om jag får en riktig bitch, för får jag det, då skallar jag han/hon. As löjligt ju!

jag är skit sur, som vanlligt. Jag ska gå på toaletten nu och sen skriver jag ett lite bättre inlägg. haha, ehm..detta var så onödigt. men nu babblar jag på. jag ska sluta, ja...vänta! ääääh.



Postat av: Anonym

vilken skola går du på och vilken inriktning har det?:)

vet du en skola i helsingborg som har inriktning om man vill bli journalist?:d

2010-08-24 @ 21:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: