Ny kategori

Postat: 2010-08-28 - Kl: 12:07:23 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Tänkte ta och börja med en ny kategori från och med nästa vecka som lyder som så att ni (mina älskade läsare), ska få välja något helt galet för mig att göra varje vecka som jag måste utföra och så filmar jag det och sedan lägger jag upp det på bloggen. Dock får det inte vara för dramatiska saker och inte sånt där att jag ska springa naken osv, för det går jag faktiskt inte med på, men kom på sjuka saker som kan vara möjliga att utföra. Jag älskar att bjuda på mig själv så detta kommer nog bli kul. Så under nästa vecka kan ni kommentera något ni tycket jag ska göra.

kom igen nu folket, ni mot mig! ;)

Postat av: elin melander

haha, chill!

2010-08-28 @ 15:29:45
URL: http://klaeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: